مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: شربت خوراکی بیماران «اس. ام. ای» که برای نخستین بار وارد کشور شده است.کلانشهر:اواخر سال گذشته بود که تجمع بیماران «اس ام ای» و فریاد بیصدای آنان، با حضور ...